Thursday, January 26, 2012

windows 7 හොර කොපිය අහු උනත් genuine කර ගන්න ඕනිද?

අයියෝ මගේ වින්ඩෝස් 7 ස්ක්‍රීන් එක කළු උනා කරපු හොර වැඩ දැන් ඔක්කොම ඉවරයි අනේ දැන් කොහෙන්ද මම ඔරිජිනල් ඒවා හොයන්නේ?????????

ඕක නේද වින්ඩෝස් අප්ඩේට් උනු ගමන ඔයාලට තියෙන ප්‍රශ්නේ අයියෝ ගැටළුවක් කර ගන්න එපා විසඳුමක් තියෙනවා
මං දැන් දෙන ලින්ක් එකට ගිහින් මෙහෙම කරන්න එක ඩව්න්ලෝඩ් කරගෙන ඉන්ස්ටෝල් කර ගන්න ඊට පස්සේ ඔයාගේ කම්පියුටර් එක ආයෙත් රීස්ටාට් එකක් දෙන්න
එතකොට ඔයාගේ 7 ආයෙත් ජෙනුවින් වෙලා
මේකෙන් ගන්නකො එහෙනම්

හරි ඒකට කැමති නැති අයට මං තවත් විදියක් දෙන්නම්කො
මේ ඊළඟට මං දෙන ලින්ක් එකෙන් යන්න ගිහිල්ල ඒක බාගෙන ඉවර වෙලා ඉන්ස්ටෝල් කර ගන්න ඊට පස්සේ ඔයාගේ පරිගණකය RESTART වෙනවා දැන් බලන්න ඔයාගේ වින්ඩෝස් ආයෙත් ජෙනුවින් වෙලා නේද

 ඒකට මෙතනින් යන්න     එහෙනම් ඔන්න අපි ගියා ඔයාලට වැදගත් වෙනවා කියල හිතෙනවනම් කමෙන්ට් එකක් එහෙම දාල යන්න

0 comments:

Post a Comment