Sunday, June 17, 2012

ආදරේ කියන්නේ මේකටද?



උපුටා ගැනීම තහනම්..වචන සියල්ල අයිතිය මගේ
@@දිමුත් මධුශංක ක්‍රියේෂන්@@
හේ හේ හේ හේ :D හිතන් හිටියා ඔයා මට හම්බ වෙයි කියලා.ඒත් අද එයාටත් කොල්ලෙක් ඉන්නවා කියලා දැන ගත්තා ....:) ගෙදර එහා පැත්තේ හිටිය ගෑනු ළමයා. :) කණ්ණාඩි දානවා ටිකක් සුදුයි :) එයත් යන්න ගියා..... :'(
හැමදේම වෙන්නේ හොඳට කියලා කට කහනවට කවුරු හරි කිවුවට ඕවා ඇත්ත කතාද?අපිටත් කතා ගොඩ නගන්න පුළුවන්.ඒත් ඕව විද්‍යාත්මකව පහදලා දීපු කෙනෙක් ඉන්නවද?එක්කෙනෙකුගේ අත්දැකීම් වලින් හැමෝවම මනින්න බෑ...ඔය හැම කතාවක්ම කිවුව අය කියන්න ඇත්තේ එයාලගේ අත්දැකීම් වලින්,හැමදේම වෙන්නේ හොඳටලු කියන ඒ කතාව කියන්න කලින් අම්මා මැරුණු කෙනෙක්ගෙන් ඇහුවා නම් හැමදේම වෙන්නේ හොඳටද කියලා කනේ පාරක් දීලා කියයි උත්තරේ...
කියන්න ලේසියි කරන්න අමාරුයි..
මොන්ටිසෝරි යද්දී හිටියා ගෑනු ළමයෙක් නම තිලිනි...
ආදරේ බොක්කෙන් තේරුනේ නැති උනාට හැබැයි ඒ ගෑනු ලමයට මගේ හිතේ කැමැත්තක් තිබුනා.එක ලව් එකක් නෙමෙයි වෙන්න ඇති.ඒත් හිතේ කැමැත්තක් තිබුනා.මට අද වගේ මතකයි .එයා කලන්තේ දැම්ම වෙලාවේ මම ඇඩුවා මට කඳුළු ආවා.හරියටම 2 වසරේදී කොහොම උනත් වෙන සිද්ධි මට මතක නෑ.ඒත් අපේ ටිචර්ගෙන් ගුටි කද්දී මම එයාගේ ඇස් දිහා බැලුවා මට හොඳට මතකයි.ඒ තෙරෙනේ කමකට නෙමෙයි.එයා ඉස්සර ගහනවට ලජ්ජා හිතුන නිසා ...
3 වසරේදී මම ගියා වෙන ඉස්කෝලෙකට අරකෙන් අයින් වෙලා..ඊට පස්සේ එකේ හිටියා ඒත් නම තියෙන තිලිනි කෙනෙක්....එයාටත් මට කැමැත්ත තිබුනා.ඔන්න මු මහා අන්ඩයෙක් කියලා හිතන්න එපා ඒ මගේ ඉස්සර ඉඳන්ම තිබුණු ආසාවක් කෙනෙක්ට ආදරේ කරන්න :)
ඉතින් එයාලයි අපියි අල්ලන සෙල්ලම කරද්දී අනිත් උන් අනිත් කෙල්ලෝ පස්සේ දුවද්දී මම දුවන්නේ තිලිනි පස්සේ :) හික් පොඩි කාලෙනේ තේරුමක් නෑ එච්චර.හැබැයි මම ආස උනේ අනිත් අයට වඩා 2 වෙනි තිලිනි පස්සේ දුවන්න...ගිහිල්ල එයාව අල්ලන්න සෙල්ලමට..එතකොට තිලිනි කියලා හිටිය ගෑනු ළමයාගේ හොඳම යාලුවා ගයත්මා ..එයා ඇවිල්ලා අල්ලන සෙල්ලමේදී මට ගහද්දි මම එයා දිහා ඔරවල බලනවා.මොකද මම කැමති උනේ තිලිනි ඇවිල්ලා මට ගහනවට :)
කොහොම උනත් 4 වසර අවසානෙදි මට තිලිනිට වඩා ගයත්මා හොඳ උනා.මන්ද මොකද කියලා
ඒත් මට එයාට හිත ගියා.ටික ටික තිලිනිව එපා උනා.හැබැයි මේක ලව් කියලා කියන්න බෑ.හැබැයි මට හිතෙනවා මේක ලව් වෙන්න ඇති කියලා .

ඉතින් කොහොම උනත් ඊට පස්සේ ගයත්මා එක්ක මම ගොඩක් ලං උනා...අපි දෙන්න අතින් අල්ලලා තියෙනවා පොඩි කාලේදී ..ඒ තමා මම ජිවිත කාලෙම තේරුමක් නැතුව හරි කෙල්ලෙක්ගෙ අතින් අල්ලපු පලවෙනි වතාව හා අවසාන වතාව..:)කොහොම උනත් අපි එකම ක්ලාස් එකකට තමා ගියේ. :)එයාගේ තාත්තා සර් කෙනෙක් අම්මා මිස් කෙනෙක්.කොහොම උනත් අපේ අම්මයි ගයත්මගේ අම්මයි ෆිට් උනා.ඕක දැකපු මට ඊට වඩා ෆිට්.හි හි ඇයි කියලා දන්නේ නෑ හැබැයි ගයත්මාගේ අම්මා අපේ අම්මත් එක්ක ෆිට් එකේ ඉන්දෙද්දී මම මාර සතුටෙන් හිටියේ.අර මෙදිකෝ රවුන්ඩ් එකක් තිබුනා ක්ලාස් යන තැන.ඕක එක්කෙනෙක් කරකවන්න ඕනි වේගෙන්.ඉතින් මම ගයත්මාට පෙන්න හෙන වේගෙන් කට්ටියව වාඩි කරවල කැරකෙවුවා හෙන වේගෙන්..කාටද අප්පේ ආඩම්බර :)
කොහොම උනත් ශිෂ්‍යත්ව විභාගේ ඉවර උනා.මට 142 යි.එයාට 148 ද කොහෙද?මතක නෑ.ඊට පස්සේ මම කොළඹ ඉස්කෝලෙට ආවා.ගයත්මා මට අමතක උනේ නෑ ..කොළඹ ඉස්කෝලේ කිසිම කෑල්ලක් හිටියේ නෑ.ඒ අවුරුදු දෙකේ එපා වෙලා හිටියේ..ඉතින් ඊට පස්සේ වීරකැටියේ ඉස්කෝලෙට ගියාම එකේ නම් හිටියා නියම ගෑනු ළමයි ටිකක්..
ඔන්න මම එතකොටයි දැක්කේ මගේ පරණ යාළුවො ගොඩක් මේ ඉස්කෝලේ ඉන්න බව.:) එතකොට මම පස්සේ දැනගත්තා ගයත්මා ඉන්නේ ඉන්ග්ලිෂ් මිඩියම් ක්ලාස් එකේ කියලා :)

ඊට පස්සේ ඉතින් මට ඕගන් ගහන්න පුළුවන් නිසා සිංහල මිස් සින්දුවක් ගහන්න කිවුවා හැම ක්ලාස් එකටම ගිහින්.එතකොට ගයත්මාගේ ක්ලාස් එකටත් ගියා.:D අනිත් හැම එකෙටම වඩා හොඳට ගැහුවා :) ඔන්න ගයත්ම හිනාවක්‌ දානවා මට :) හි හි කොහොමද මට තියෙන සතුට.7 වසරේදී :)
ඊට පස්සේ කොහොම උනත් ගයත්මා මා එක්ක කතා කරේ නෑ.ඉතින් මටත් උවමනාවක් තිබුනේ නෑ.පස්සේ ඔහොම ඉන්න අතරේ මධුකා කියලා කෙල්ලෙක් හිටියා.වැඩක් නෑ හැම කොල්ලම එයා පස්සේ..:) හරියටම ඓශ්වරයා රායි වගේමයි.පුදුම ලස්සනක්.ඉතින් මාත් හොරෙන් හොරෙන් ලව් කරා එතකොට 9 වසරේදී.පස්සේ දැන ගත්තේ එයාට කොල්ලෙක් ඉන්නවා කියලා.හැබැයි මම ඉතින් හිතින් ලව් කරපු එකනේ.දිගටම කරන් ගියා. :) ඔය අස්සේ කෙල්ලෙක් මගෙන් ඇහුවා නොවැ.:)ඔපර්ශා කියලා හි හි මගෙනුත් නෙමෙයි මම ගැන මගේ යාලුවෙක්ගෙන් අහලා.ඊට පස්සේ ඌ හැම තැනම කියලා.පස්සේ කෙල්ලම ඇවිල්ල මාව හම්බ උනා.මගෙන් අහනවා මොකද අර යාළුවො කියන්නේ කියල හිනා වේවි.අපෝ මම කැමති උනේ නෑ..මට එයාව හිතට ඇල්ලුවේ නෑ.කොහොමත් පස්සේ දැන ගත්තා එයාටත් කොල්ලෙක් ඉන්නවා කියලා :)

දැන් ඇති වගේ..මට මේ දේවල් මතක් උනේ දැන් අර දැනගත්තු දේ එක්ක.දුකටත් එක්ක අතීතේ මතක් උනා.ඔහේ ටයිප් කරලා දැම්මා :) ගණන් ගන්න එපා..මම අම්මට කිවුවා දැන් ඉන්න හැම කෙල්ලටම කොල්ලෙක් ඉන්නවා 7 වසරේදී 8 වසරේදී හිටන් යාලු වෙලා ඉන්නේ කියලා

අම්මා කියනවා මට හොඳ කෙල්ලෙක් හම්බ වෙයිලු.ඉස්සෙල්ලා තැනකට එන්නලු.මට තැනකට එන එක ප්‍රශ්නයක් නෙමෙයි අම්මේ ඒත් මම තැනකට ඇවිල්ලා ගන්න ගෑනු ළමයා කොල්ලෙක් එක්ක යාලු වෙලා හිටියේ නැති ගෑනු ළමයෙක් වෙන්නේ නැත්නම් මම ඇවිල්ල ගන්නේ තැන විතරද?කෝ මට ආදරයක්?
මිනිස්සු කියනවා පුතෙක් හොයන්නේ අම්මා කෙනෙක් වගේ ලේලියෙක්ලු.ඇයි එහෙනම් මට තාමත් මගේ කිසිම කෙල්ලෙක් මගේ අම්මා වගේ නැත්තේ?

මිනිස්සු කියනවා හැම කෙල්ලම දැන් යාලු වෙලාලු.ගෙදර දොරේ ඇතුලෙම හැදුනු ගෑනු ළමයි තාමත් ඉන්නවලු.ගෙදර දොරේ හැදුනු ගෑනු ළමයි ආදරේ කරලම නැද්ද?එයාල ඉස්කෝලේ යද්දී ක්ලාස් යද්දී හම්බ උනේ නැද්ද ආදරයක් කියලා දෙයක් කොල්ලෙක් කියලා කෙනෙක්?කෝ මට ආදරයක්
මිනිස්සු කියනවා ආදරේ කොහේදී හරි කවදාක හරි හම්බ වෙනවලු.ඇයි එහෙනම් තාමත් අවුරුදු 25 ක 26 ක වුනු අය තනිකඩව ඉද්දි 10 වසරේ 11 වසරේ ගෑනු ළමයි කොල්ලෙක් එක්ක යාලු වෙලා ඉන්නේ?

අපේ ගෙදර බෝඩිම් වෙලා ඉන්න මල්ලි අද ගියා එයාගේ ගෑනු ළමයත් එක්ක ඇවිදින්න.මට පේනවා එයා ගෑනු ළමයා එක්ක මැසේජ් යවන හැටි.කෝල් කරන හැටි.අහන් ඉන්නවා මම.
එයා මට වඩා බාලයි.ඒත් එයාට කෙල්ලෙක් ඉන්නවා.හිතට දරා ගන්න පුලුවන්ද?කෝ මට ආදරයක්

මිනිස්සු කියනවා පොඩි කාලේදී ඉගෙන ගන්න කාලේදී ආදරේ කරලා ජීවිතේම නාස්ති වෙනවලු.එතකොට ඇයි හැමකෙනාම ආදරේ කරලා කසාදත් බැඳලා ළමයිත් හදලා තියෙන්නේ ඉස්කෝලේ යන කාලේ ඉඳං ආදරේ කරලා?

ෆිල්ම් එකක ගියා කෙල්ලෙක් කොල්ලෙක්ට ආදරේ කරන එකක්.ඕව වෙන්නේ ෆිල්ම් වල විතරද?ඇත්ත ජීවිතේදී අපි දිහා බලන්නවත් ගෑනු ළමයෙක් ඉන්නවද?කොච්චර ලස්සන උනත් ගෑනු ළමයෙක් දිහා බලලා අපි ආදරේ කරොත් මිසක් කවදාවත් ගෑනු ළමයෙක් ඇවිල්ල අයියේ,දිමුත් මම ඔයාට කැමතියි කියලා කියාවිද?එක සම්ප්‍රද්දානු කුල නෑලු.එතකොට මුලින්ම ආදරේ දැනෙන්නේ කොල්ලොන්ට නම් ඇයි ෆිල්ම් වල කෙල්ලොන්ගේ ආදරයක් පෙන්නන්නේ..කෝ එතකොට මට ආදරයක්?
මිනිස්සු කියනවා ආදරේ කරන්න ගත්තම එපා වෙනවලු.ෆෝන් බිල,වියදම් ඔක්කොම වැඩි වෙනවලු.වදයක්ලු.හැම වෙලේම කෑවද බිවුවද කියලා අහනවලු.එකත ආදරෙන් නොකිවුවොත් ප්‍රශ්න වෙනවලු.දෙන්නා වෙන් වෙනවලු.එහෙම කියලා ආදරයක් නැතුව එක හිතේ තද කරන් ඉන්න කියලාද මේ ලෝකේ මට කියන්නේ?

ගෑනු ළමයි දිහා බල බල හිතෙන දුක් වේවි ජිවිත කාලෙම අනිත් කපල් දිහා බල බල දුකින් ඉන්න නම් ඇයි මේ ලෝකෙට බිහි උනේ?
දවසක හම්බ වෙන්නේ කොල්ලෙක් යාලු වෙලා හිටියා කෙල්ලෙක් නම්,
එක්කෝ කොල්ලෙක්ට ආදරේ කරපු කෙල්ලෙක් නම්,
එක්කෝ කොල්ලෙක් අතින් අල්ලපු කෙල්ලෙක් නම්,
එක්කෝ රස්සාවට හරි සල්ලි වලට හරි හම්බ වෙන කෙල්ලෙක් නම් ............

ආදරේ කියන්නේ මේකටද?....................


0 comments:

Post a Comment